Post by tromenquifragon on Mar 16, 2022 17:51:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Alto\u0027s Odyssey ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Alto\u0027s Odyssey IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Alto\u0027s Odyssey 2022 version ▞▞▞
Et spill som høres så beroligende ut gir meg mest frustrasjon. Spillet er ikke bra, men det er spillbart. Kontrollmessig er det greit. Grafikken er flott og lydene er fantastiske, men fancy grafikk oppnår ingenting med undermålig gameplay.
Enkelt et av de beste spillene noensinne. Alt om det er på toppnivå. Alt du trenger er tålmodighet. Du kan bruke timer på dette, og det vil gå ubemerket hen.
Beklager utviklerne, men Alto's Adventure var det langt bedre spillet totalt sett. En surikat som en skurk i stedet for en arabisk ridder er bare ikke truende. Også nattetid i sin blåaktige dis i forrige kamp var enormt mye bedre enn den mørke-mørke unnskyldningen som er natt i denne oppfølgeren. Foruten å sprette på ballonger og ri på steiner eller hva det nå er, spiller denne «oppfølgeren» mer som en prequel enn en oppfølger til Adventure. Her burde det vært brukt mer tid og tuning.
Alto's Odyssey Δράση jqs
Alto's Odyssey Hành động kjfy
flott spill, jeg liker progresjonen og mangelen på tillegg
Penn grafikk. Enkelt å spille, utfordrende. Veldig underholdende!
Alt for mange 30-sekunders annonser. Likte den første Alto og vil gjerne nyte denne. Jeg ville til og med betalt for det. Men nei, annonser, flere annonser og enda mer. Mislykket.
Moro en akkurat passe mengde utfordring, det er avslappende.
Dette spillet er bokstavelig talt min barndom, og jeg elsker det absolutt. Men det er noen ting som ikke gyter i tide, og det henger veldig ofte. Så vær så snill å fikse det.
Så mange annonser som ikke kan avbrytes... Det er et fint spill, men det er et NEI for meg lenger.
En frustrerende og mindre hyggelig oppfølger.Dette spillet introduserer "wall grind"-trikset som kunne vært morsomt, men som for det meste er frustrerende. Fysikken til dette nye trekket er uforutsigbar, noe som ofte resulterer i krasj. Utfordringene er også avhengige av tilfeldig generasjonsflaks. En utfordring er for eksempel å "se to fugler", men du har ingen kontroll eller kunnskap over når de dukker opp, så det er bare frustrerende. Det som gjorde det første spillet bra var det rolige spillet. Å gjøre det frustrerende ødelegger det
Det visuelle, spillet, musikken og nivåene av prestasjoner gjør spillet utrolig tilfredsstillende. Zen-modusen er perfekt for de som trenger en nedkjøling visuelt og hørbart for å slappe av
Alto's Odyssey פעולה urrj
Jeg elsket dette spillet så mye at jeg brukte $2,99 for å fjerne annonser! På et mobilspill av alle ting trodde jeg det var umulig, men dette spillet var bra ... når jeg faktisk kunne spille det. Nå fryser det bare til meg. Og ja, det er ikke noe galt med telefonen min, den begynte rett og slett å "fryse". Utviklere, dere har laget et spill jeg så meg selv spille når jeg kjeder meg eller trenger avslapning. Vær så snill, start dette året med å hjelpe til med å fikse dette "fryseproblemet", selv om det ikke betyr mye for de som ikke har problemet. Takk.
Veldig godt designet spill med utrolig grafikk og lyd, men annonsene ødela det virkelig fordi de dukket opp hver krasj. Til slutt slo jeg bare av data fordi det å måtte vente et minutt etter hvert krasj som nettopp ble gjort, virkelig ikke gjorde spillet noen tjenester. Selv om annonser selvfølgelig tjener penger for å lage nye spill, men jeg tviler på at forholdet mellom annonsevisning og spilling må være på 1:5 (avhengig av hvor god du er).Ellers, når det gjelder gameplay, er det et fantastisk enkelt spill, og jeg vil anbefale det på det sterkeste hvis ikke for overfloden av annonser
Drit bh!!! Elsker det!! Men kunne gjerne hatt litt mer events
Nydelig spill, samme som det første. Men veldig frustrerende at du ikke kan se karakteren din når natten faller på. Det gjør landingshopp nesten umulig.
Som en endeløs løper er det ikke verst. Noen få detaljer er litt irriterende. Spillet kunne vært litt mer variert. Natt/dag-syklusene og skiftende vær er en fin detalj (riktignok litt mørk noen ganger), men selve miljøet bør også endre seg, med mindre jeg ikke har spilt det nok ennå? Idk. Også, zen-modus hvis noe annet enn. Behold hoppene og hva ikke, men mist steinene. Det bør kalles endeløs opplæring fordi det ikke er avslappende.
Hadde fungert fint i noen måneder og plutselig fryser det bare ved oppstart. Jeg har ikke gjort noen endringer på telefonen min eller installert noen nye apper. Jeg er en tekniker så jeg kan datamaskiner og programmering. Sletting av cache hjalp ikke, og heller ikke omstart. Sletter ALLE data for at det fungerer igjen, men jeg er ikke i ferd med å begynne på nytt med all fremgang jeg hadde gjort, så nå vil den bli avinstallert. Det ble ganske irriterende med annonser som kjører i 30 sekunder eller mer uten å kunne omgå dem.
BH
For mange annonser nå sammenlignet med den første! Har helt fjernet brukeropplevelsen! Hvis annonsene kommer opp for at du skal fortsette å spille etter å ha falt, så er det greit. Men ikke annenhver gang du spiller om! Så skuffet over dette. Jeg elsket den første.
Glitrende og buggy spill. Jeg har falt gjennom faste gjenstander; Jeg har fløyet gjennom kløftvegger; Jeg har hatt uforklarlige whipe-outs. Jeg har hatt spillet krasjet på meg og lukket flere ganger, inkludert under en rekordkjøring. Spillet er morsomt når det fungerer, men det er for inkonsekvent.
Jeg kan ikke tro de positive anmeldelsene av dette søppelet. Du beveger deg så raskt at det er praktisk talt umulig å se forskjell på en ufarlig kaktus i bakgrunnen og en stein som dreper deg øyeblikkelig. Hvordan i helvete er dette en "zenlike" opplevelse? Det er helt frustrerende, tar ALT moroa ut, og jeg kommer til å avinstallere nå.
Elsket det ...men noen feil er der ..som hvis vi krasjer 2-3 ganger i begynnelsen så kaster den seg automatisk 150m unna når vi starter igjen og noen ganger når lander går spilleren inn i flyet og plutselig dukker opp igjen og noen ganger steinhindringer er ikke plassert riktig. ...... btw elsket det. Og gi oss beskjed når NESTE del kommer.
Alto's Odyssey Acción uukc
iCLOO Golf Edition Sport ohy
Ikke så bra som eventyr. Spesielt er steinene ikke synlige - de ser ut som trær i denne versjonen. det er umulig å skille dem, og altfor vanskelig å unngå dem, noen stikker opp i luften lenger enn en hopphøyde. Tror det kan forbedres
Hadde det gøy helt til det begynte å feile, sakte ned telefonen min spark meg ut av appen. Nå er det i utgangspunktet uspillbart, avinstallert innen 10 minutter, (forhåpentligvis vil en reinstallasjon fikse ting) Merkelig nok, jeg har aldri hatt dette problemet med Adventure., Vet ikke hvorfor Odyssey er så feil...🤔
Jevnt og morsomt spill. Sviktet av en ekstremt inkonsekvent norsk oversettelse og superirriterende menyknapper som reagerer på berøring, men som likevel må trykkes inn i nøyaktig riktig tid for å aktiveres.
Gi meg en pause.Jeg er på ingen måte en eksepsjonell spiller, men jeg pleide å kunne slå 25 km regelmessig. I disse dager er jeg så heldig å komme meg forbi 8 km før en merkelig plassert stein kommer min vei eller jeg faller rett gjennom en kløft. Jeg ser hva utvikleren gjør... Bare se et annet tillegg... Ingen grunn til bekymring... Og flere legger til... Jeg er over det. Avvikles som en protest
Selve spillet er fantastisk, og jeg elsker konseptet med spillet, ettersom utviklerne har lagt til nye ting i denne dlc-en fra originalen, som veggridning, men ....spillet trenger fortsatt litt arbeid som noen ganger feiler spillmusikken eller stopper helt, og spilleren blir noen ganger jaget av en lemur og blir slått ned etter å ha fått boostet fra triksene som sliping eller tilbakevending. Håper det blir fikset snart.
klarte ikke å komme forbi rampeopplæringen, og ser ut til å hente tung inspirasjon fra reisen til thatgamecompany. spillytelsen avtar dramatisk hver gang jeg 'dør'. men jeg elsker grafikken!
Mesterverk av et spill som er litt ødelagt av reklame. Det rolige temaet i dette spillet er fantastisk, helt til du blir overrasket av en full støyreklame som forteller deg å spille spilleautomater
Fantastisk grafikk og musikk alene gjør ikke et morsomt spill...
Jeg har opplevd mye ukjent fra noen dager. 1. I starten når spilleren kommer fra himmelen. Når han lander på jorden, skyver en boost-liknende ting ham frem til direkte 400 meter (hendte 3 til 4 ganger). 2. Da jeg bladde gjennom en avgrunn, ble spillet plutselig fryst. Og så begynte den plutselig å bevege seg og falt ned i avgrunnen (hendte 2 ganger). 3. Jeg landet perfekt(rett), men likevel falt han i bakken. Jeg vet ikke hvordan (hendte 6 ganger). Håper du fikser det.
Jeg er en fan av denne serien, og jeg har spilt rundt 10 timer på Altos Adventure, men dette spillet suger... Her er problemene: -Ny mekanikk gjør spillet frustrerende og vanskelig å nyte. (Veggturen er buggy og forvirrende å bruke) -Det føles som spillet er designet for å få deg til å mislykkes ofte -Chasms er utilgivelige i dette spillet (noen chasm-hopp kan ikke komme over og andre chasm-hopp har ikke et advarselsskilt) -Det er en 30-sekunders videoannonse hver gang du går opp i nivå (ble så dårlig at jeg spilte spillet i flymodus) -Noen av oppgavene på høyere nivå krever at hovedpersonen er i en bestemt region (for eksempel grind) 3 tempelruiner), og det kan ta omtrent 10-15 minutter å komme til den aktuelle regionen med en liten mulighet for å fullføre målet.Hvis jeg bruker et kompass koster det 1000 gull å bruke, og hvis jeg vil hoppe over det, koster det 1000 gull også. Altos Odyssey føles som om den fokuserer mer på å få brukere til å spille spillet lenger (også tjene mer penger) uten å gjøre spillet morsommere eller avslappende. Det er kjipt fordi jeg synes serien er fantastisk. Grafikken og animasjonene er vakre. Men disse problemene ødelegger spillet for meg
Alto's Odyssey অ্যাকশন cwlj
Spillet er flott. Men av en eller annen grunn brukte den 450 MB av dataene mine!Hva i all verden er det å laste ned som vil bruke så mye forgrunnsdata? Jeg har allerede betalt for fjerning av annonser, så jeg kan ikke komme på hva det kan være å laste ned for å ta høyde for det bruksnivået. Femstjerners spill. Tre stjerner for å rote til telefonregningen min.
det er et veldig avslappende og hyggelig spill, da blir du avbrutt av høylytte annonser som trekker ned opplevelsen. Legg til at annonsene ser ut til å ignorere at du klikker på x-en og tar deg gjentatte ganger til appbutikken.....
Dette oppfølgeren til alt-eventyret er veldig morsomt, men jeg har problemer med bildefrekvensen som jeg ikke får med originalen. Dette gjør det veldig vanskelig å nyte på grunn av hvor studdery det er.Jeg vil gi den 5 stjerner, men dette ødela opplevelsen fullstendig.
Spillene er bra, men det er så vanskelig å se steiner og hindringer, jeg vet ikke, du kan bare ikke finne ut om det er en hindring eller bare i bakgrunnen, og det får meg til å tape, vær så snill å løse dette problemet!
Dette er en offline 2D endeløs løper. Ingen grunn til å male, ingen grunn til å betale, ingen gacha. Vakker kunst, lyder. Enkel kontroller. Det er en zen-modus, spill uten stress. Et fantastisk spill egentlig, det er vanskelig å finne faktiske spill på Play Store.
Morsomt spill, flott musikk, veldig fredelig spill. Et veldig chill spill. Så faller du, og siden du har lyden på for musikken, eksploderer en dumt høy annonse og skriker "vil du ikke ha denne forførende waifuen!?" eller "hvorfor laster du ikke ned dette gratis 'ledige' spillet og gjør ingenting og tjener falske penger du ikke kan gjøre noe med med mindre du bruker ekte penger?" Jeg kan ikke komme til poenget med å være sikker på om jeg faktisk liker spillet nok til å betale annonsefritt
Spillet har mange feil, alt er vakkert og veldig underholdende, men det føles upolert over lengre gjennomspillinger. Noen eksempler inkluderer lemurer som kan fly og walknon luft hvis du bruker vingedrakten din, og et annet er at hvis du dør før lotusblomsten berører spilleren din (etter å ha åpnet en pott eller løpt gjennom den) gir den deg ikke uovervinnelighet og den vil holde seg til spilleren din.
Jeg synes telefonspill er latterlig vanskelig å komme inn i - enten er de for enkle/repetitive, eller vanskelighetsgraden øker for fort, det blir et ork. Dette spillet er definitivt et unntak, jeg liker det veldig godt så langt. Den er avslappende, men akkurat passe hastighet som holder deg på kanten. Vanskeligheten er hovedsakelig basert på hastighet, men den prøver ikke å drepe deg på en billig måte, i stedet kan du trekke av noen fancy trikskjeder i stedet. Musikken og kunststilen passer den perfekt, og jeg har vært helt fornøyd med å sitte på toget med hodetelefonene mine og spille dette. Jeg vil si at dette er det beste spillet i denne sjangeren jeg har spilt.
Doble annonser (du ser på en 30 sekunders annonse og så dukker det opp en annen som du ikke kan hoppe over), gjenoppstår rett før et stort hull eller i det, og steder der du bare ikke får nok fart til å hoppe over avgrunnen er for irriterende å gi den mer enn tre stjerner selv om grafikk og musikk er så fantastisk. Vennligst fiks disse tingene, og jeg vil gi 5 stjerner. Du bør tenke på å plassere potter og andre nyttige ting på forskjellige steder. Det føles som om dette spillet handler om å gjøre backflips og fine kombinasjoner, så belønninger bør ikke ligge på bakken der du sjelden berører dem på grunn av konstant hopp eller for høy hastighet (de er vanligvis plassert bak noen små bakker og kanter...) . Du bør også vurdere å legge til frontflip-funksjon. Det vil øke variasjonen i spillingen slik at den ikke blir ensformig for raskt.
Bra spill, men forrige var faktisk mer solid. Oppdater etter noen dager: bare avinstaller den. Forrige kamp var faktisk mye bedre, jeg spilte i timevis. Wall Riding er så vanskelig å kontrollere, så frustrerende. I nattfasen er sikten ganske dårlig. Det er et vakkert spill, men det gikk på det verste. Spiller i mer enn 30 år, men ble irritert og slettet den
Spillet var morsomt til å begynne med, men etter hvert som nivåene går over 28, blir det mer og mer glitchy.Action hikker og du ender opp med å knuse inn i steiner selv om du forsøkte å hoppe; Å gjenopplive en karakter gjenoppliver ikke bilder, så spillet fortsetter mens du sitter fast på en frossen skjerm, flips er også vanskeligere når den andre karakteren kunne gjøre det med letthet. Betalt for versjon uten annonser, så det er ikke en faktor. V30 Android 8.0.0
Nyt dette spillet, men jeg har endelig betalt for fjerningen og nå har lyden sluttet å virke.
Jeg spilte dette i noen minutter, og jeg var ikke imponert over selve spillet. Visuelt og lyddesign er så bra som alle sier. Men som spiller må jeg gi dette lave karakterer på toppen av "betal penger for å fortsette"-aspektet hvis scoringssystemet jeg finner det spesielt støtende. Å kontrollere karakteren din er veldig treg og reagerer ikke. Som et kunstnerisk telefonspill er det fint å se på, men jeg har spilt bedre ekte "spill" og spill som ikke har betalte mikrotransaksjoner.
Etter siste oppdatering er jeg veldig skuffet over at det bare er rettet feil, ingen hendelse., Ingen nye tegn ingen modus ikke noe nytt, jeg skal avinstallere
Dette spillet gjør det det skal, og det gjør det feilfritt. Jeg elsker å finne spill som dette som bare gjør én ting, men som gjør det ekstremt bra og jevnt. Vil definitivt anbefale.
Jeg skjønner at de liker penger, men en annonse på hver eneste kjøring er for mye, spesielt siden de tilbyr deg å se en annonse for å fortsette, men viser deg en uansett hvis du avslår